• Aktuality

• Výlet do Nitry

Koniec školského roka je tradične čas výletov.
              Pre žiakov 4.A, 4.B, 4.C a 2.C triedy bol 21. jún netradičným dňom. Spoločne sme sa vybrali do piateho najväčšieho mesta Slovenska  s bohatou históriou, do Nitry. Cesta autobusom netrvala dlho.

Na Svätoplukovom námestí nás  už čakal vyhliadkový vláčik, z ktorého sme si prezreli ulice mesta s historickými budovami. Ďalším cieľom nášho výletu bol hrad. Ponúkol sa nám krásny výhľad na vrch Zobor, Drážovský kostolík a samotné mesto.

Deti si mali možnosť v  malom obchodíku kúpiť suveníry a tak niekoho potešiť, alebo po čase si pripomenúť príjemné chvíle na školskom výlete.

Radosť z výletu a pekných zážitkov nám nepokazilo ani pár kvapiek dažďa.

Mgr.Iveta Urbanová

• Pasovanie prvákov

• Dnešný deň bol pre našich prvákov opäť výnimočný. Pri príležitosti úspešného ukončenia 1.ročníka sme ich totiž pasovali za čitateľov.

Čakalo ich množstvo úloh. Každá skupina prváčikov dostala obrovský biely papier a jednu rozprávku, ku ktorej boli pridelené rôzne úlohy: vymaľovať hlavnú postavičku, poskladať názov a hlavné posolstvo rozprávky z jednotlivých slov, všetko to nalepiť na papier a potom prečítať úryvok z rozprávky. Nakoniec si každá skupina kreslením obrázkov dotvorila svoju rozprávku podľa vlastnej fantázie. Výsledkom bolo šesť krásnych plagátov – prezentácií o rozprávkach.

Všetci prváci podpísali sľub čitateľa, ktorým sľúbili, že budú aj naďalej čítať knihy. Každý prváčik si odniesol knihu a kopec veselých zážitkov. Dúfame, že všetci budú na túto akciu ešte dlho spomínať.

Mgr. Lucia Juríková, Karin Henčeková

• Fotovoltaika na ZŠ Jana Amosa Komenského

•                                Fotovoltaika na ZŠ Komenského

Naša škola sa zapojila do projektu podporeného Nadačným fondom Slovenskej elektrizačnej prenosovej sústavy v Nadácii Ponits, ktorému sa touto cestou chceme poďakovať za poskytnuté finančné prostriedky. Projekt nám poskytol odpoveď na otázku: „Kam sme sa vďaka inováciám spojeným s elektrinou doteraz dostali?“

Žiaci 2. stupňa sa pod pedagogickým vedením aktívne zapojili do vybudovania záhradného jazierka s fontánou poháňanou solárnou energiou. Vybudovanie jazierka prebiehalo na hodinách fyziky, techniky a ekológie, čím žiaci mohli využiť získané vedomosti z daných predmetov v praxi.

Realizácia jazierka pozostávala z dôsledného plánovania, vypracovania cenovej ponuky na jazierko, výkopové práce a osadenie jazierka, výsadba vodných rastlín a inštalácie solárnych článkov a fontánky. Naša mini solárna elektrárnička sa skladá zo solárneho panela, ktorý je tvorený solárnymi článkami, v ktorých sa slnečná energia premieňa na elektrickú energiu – respektíve na elektrické napätie. Vyrobená elektrická energia sa môže uskladňovať do akumulátora alebo priamo spotrebovať na striekanie vody z našej fontánky.

Mgr. S. Nagyová

• Školský výlet na farme MADONAN

•  Všetky prvé triedy a 3.C  sa zúčastnili školského výletu v Bojničkách na farme MADONAN. Deťom sa veľmi páčilo prostredie v prírode a veľa zvierat, ktoré si mohli pohladkať a nakŕmiť pripraveným krmivom. Mali možnosť zabaviť sa na rôznych atrakciách. Mohli si zakúpiť aj malé suveníry a občestvenie. Budú mať pekné spomienky na strávené chvíle so spolužiakmi v lone prírody.

Mgr. I. Tušková

• Vyhodnotenie súťaže "Matematický klokan 2023"

Do najväčšej medzinárodnej súťaže pre žiakov základných a stredných škôl „Matematický klokan“ sa zapojili i žiaci našej školy: 43 žiakov z 1.stupňa a 21 žiakov z 2.stupňa. Organizátorom súťaže v Slovenskej republike je Talentída, n. o. Pred pár dňami sme sa dozvedeli výsledky súťaže.

Diplom - úspešný riešiteľ (patrí medzi 20% úspešných riešiteľov zo Slovenska) získali:

Filip Svátek – 2.A, Adam Tornyai – 3.A, Elisa Lea Krišková - 4.B,

Matej Široký – 5.A, Andrej Lacek – 6.C ,  Lukáš Kubíček – 8.C

Všetci zapojení žiaci získali účastnícky diplom, pero s logom súťaže a úspešní riešitelia i drobný darček.

Mgr. H. Čížová, Mgr. M. Klembarová, koordinátorky súťaže

• Hodina biológie

• Hodiny biológie nemusia byť iba o vysvetľovaní učiva učiteľom. Ale naša pani učiteľka sa s nami vymenila a hodiny sme viedli my piataci. Mohli sme si priniesť naše obľúbené zvieratko a prezentovať ho spolužiakom. Veď pozrite, čo sme všetko do školy priniesli: škrečky, psy, potkana, andulku, rybičky a zajace...

dievčatá z 5.A

• PRESPÁVAČKA V ŠKD

16.jún bol pre deti veľmi netradičný, pretože noc strávili v ŠKD. Vo večerných hodinách sa deti I.,II., a IV. oddelenia  vrátili, aby zažili čaro zhasnutých svetiel ŠKD.  Prespávačka, ako sme ju spolu s deťmi nazvali, sa niesla v duchu zábavy, športových hier, rozhovorov, zaujímavého kvízu: ,, Zo života našej školy“, ale najmä úžasného pocitu zo spoločne strávených chvíľ. Večer nechýbala chutná večera v podobe opekačky, zeleninky a ovocia spojená s hudbou a zábavou. Po dobrej večeri, pod závojom nočnej oblohy sa deti vybrali hľadať ukrytý poklad, ktorý aj objavili. Presunuli sme sa do budovy ŠKD, deti si kamarátsky rozdelili poklad a mohol sa začať večerný film, pri ktorom sa deti postupne uložili na nočný spánok a netrpezlivo očakávali ranné prekvapenie. Tým nebola ranná rozcvička pri hudbe, ako si deti mysleli,no sladké wafle, ktoré deťom pani vychovávateľky od skorých ranných hodín pripravovali.

Ráno sme sa všetci rozlúčili  v dobrej nálade, a budeme už len  spomínať na večer plný zážitkov.  Vaše pani vychovávateľky Andrea, Peťka a Macka.

Vychovávateľka A.Gamanová

• Koncoročný výlet 8.A

Náš výlet do Jedľových Kostolian začal tým, že sme sa 14.6.2023 stretli v Malom parku okolo 8:30.

Autobus prišiel o 9:05 a zaviezol nás až do Zlatých Moraviec, kde sme prestúpili na druhý autobus, ktorý nás zaviezol do Jedľových Kostolian. Bohužiaľ,  nezaviezol nás až do Areálu zdravia, kde sme boli ubytovaní, takže sme museli prejsť asi 1,5km pešo, ale nám to nevadilo, aspoň sme mali lepší prehľad o tom, čo nás čaká zajtra.

Po príchode sme sa rozdelili do chatiek a vybalili sa. Keďže sme nemali obed, tak sme zjedli to, čo nám mamy nabalili.

Potom sme mali športový program: hrali sme volejbal,  futbal na ihrisku. Večeru sme mali o 18:00 a mali sme fajnový rezeň s varenými zemiakmi.

Po večeri sme mohli byť ešte vonku až do 21:00. Po tej 21. hodine sme mohli byť už len na svojej chatke, takže sme sa osprchovali a umyli zuby, ale mohli  sme byť ešte hore a rozprávať sa. My sme boli hore asi do polnoci a myslel som si, že sme boli hore až moc dlho, no to som ešte nevedel, že naši susedia v chatke číslo 11 boli hore do 3:00. Aspoň tak hovorili.  Bol to pekný deň a veľmi som si ho užil, ale druhý deň bol ešte lepší.

Na druhý deň sme vstali okolo 7:30 a o 8:30 sme mali raňajky. Na raňajky sme mali mňamkové párky s kečupom alebo horčicou.

Po raňajkách sme mali chvíľku voľný čas a o 9:30 sme vyrazili na túru na Živánsku vežu. Trasa približne 4km tam a 4km naspäť.  Cesta tam bola zaujímavá, zo začiatku to bolo celkom v pohode, ale potom sme vošli do lesa. Ani to by nebolo až také zlé,

ale bolo tam veľa blata a tí neopatrnejší zmerali aj jeho hĺbku teniskami. Keď sme sa už dostali von z blatovej časti, tak sme narazili na potôčik. Most cezeň bol zarastený žihľavou,

ale to nám nezabránilo prejsť cez neho. Po prekonaní tejto časti sme už neboli moc ďaleko od nášho cieľa.

Posledný krok na našej túre bol výstup strmšieho kopčeka po užšej cestičke. Po príchode k Živánskej veži sme si dali spoločné foto a pani učiteľka nám povedala, že sa k Živánskej vežoi viaže legenda o podzemnej chodbe až na hrad Hrušov.

Keď sme sa vracali, tak sme našťastie nešli cez ten blatový úsek, ale obišli sme ho a v obchode, ktorý bol po ceste naspäť sme dostali nanuky zadarmo. A aj sme si všeličo kúpili. Po príchode do areálu sme si išli na chvíľku oddýchnuť.

Obed sme mali o 13:00 a bolo dobručké kura s ryžou.

Po obede sme mali voľný športový program, väčšinu sme sa hrali na ihrisku, alebo sme oddychovali po túre.  O 14:00 sme sa mohli ísť kúpať do bazéna, ale voda bola dosť studená, tak sme tam dlho nevydržali. Zase sme mali večeru o 18:00 a boli  francúzske zemiačky.

Večer prebiehal podobne ako včera, takže o 21:00 na svojej chatke, okúpať sa a umyť si zuby, ale dnes sme išli spať skôr, lebo sme boli unavený z tej túry.

Na tretí deň sme zase vstali o 7:30  a  na raňajky sme mali obložené chlebíčky. Po raňajkách sme mali chvíľku voľný čas.

Asi okolo 10:00 sme vyrazili na ďalšiu túru na rozhľadňu na Drieňovej. Cesta mala približne 1.7 km. Cesta bola celkom v pohode, zväčša do kopca, ale konečný úsek bol už dosť strmý. Výhľady z veže však stáli zato. Keď sme sa vrátili z túry, mali sme zase chvíľku oddych. Na obed sme mali zeleninovú polievočku a mäso na šťave s knedľou.

Po obede sme sa pobalili a mali sme oddychový čas. Tak sme si ešte zahrali volejbal. Asi hodinku pred tým, ako prišiel po nás autobus, sme zošli dolu do dedinky a zase sme sa zastavili v obchode si niečo kúpiť.

Autobus prišiel okolo 17:00  a čakala nás už iba pokojná cesta domov. Vrátili sme sa unavení, ale spokojní.

Tento výlet som si veľmi užil a veľa som sa nasmial.  Som rád, že môžeme chodiť na takéto výlety. Celkové hodnotenie10 bodov z 10. 😊

Matej Vereš

• Piataci v Trnave

• Dňa 15.6.2023 sa žiaci piateho ročníka vybrali na výlet do neďalekej Trnavy. Už spôsob prepravy do krajského mesta bol pre niektoré deti zážitkom, nakoľko vlak ako dopravný prostriedok využívajú v súkromí len málokedy.
              Samotný výlet sme zahájili príjemnou prechádzkou historickým centrom a krátkou zastávkou na Trojičnom námestí. Odtiaľ sme smerovali k nášmu hlavnému cieľu – Heroes laser areny. Pre väčšinu žiakov bola laser game úplne novou skúsenosťou. Jedná sa o novodobú športovo – spoločenskú hru, ktorú si každý mohol vyskúšať 2x po 15 minút. Preverili si svoju rýchlosť, bojovnosť a tímového ducha. Po adrenalínovom zážitku sme na záver navštívili obchodné centrum, kde sme sa posilnili a vrhli sa na nákup spomienkových darčekov pre seba alebo pre blízkych.
                                                                                                                                                Mgr. Ľ. Kostolányi

• Návšteva u vládcu Považia

Krásny, slnečný deň ako stvorený na poznávací koncoročný výlet. Vo štvrtok 15.06.2023 naši ôsmaci triedy 8.B, 8.C a niekoľko žiakov 7. ročníka nastúpili do autobusu smer Trenčín.

Čakala ich zaujímavá prehliadka Trenčianskeho hradu, výstup na vežu Matúša Čáka Trenčianskeho – vládcu Považia. Výstup dal niektorým menej trénovaným zabrať, ale nádherný výhľad z Matúšovej veže na mesto Trenčín, rieku Váh a Považské podolie im to všetko vynahradil.

Po ceste z hradu sa žiaci zastavili v Katovom dome, kde si vypočuli pútavý výklad o živote mestského kata, jeho rodiny a videli meče, ktoré používal pri svojej práci.

Na hlavnom námestí si žiaci pochutili na sladkej zmrzline, prezreli si pamiatky na pešej zóne a osviežili sa pri fontáne.

Na záver dňa plného zážitkov a nových dojmov si v OC Laugarício mali možnosť nakúpiť  suveníry, darčeky pre blízkych a pochutiť si na dobrotách rýchleho občerstvenia.

Tak trochu unavení, ale spokojní z nových skúseností zo spoločne stráveného dňa so spolužiakmi, pani asistentkami a triednymi učiteľkami sa šťastne vrátili domov.

Mgr. A. Krivošíková

• EKOTOPFILM

• Aj tento rok sa boli ekológovia pozrieť na filmový festival Ekotopfilm do DK Sereď. Producenti si pre nás pripravili tieto envirofilmy:

1. Bioluminiscenujúce živočíchy

2. Plánovanie nákupov bez plastov

3. Serere - sú tam. Amazonský prales

4. Na linke je príroda

5. Čo s tým?

6. Fast fashion 10 faktov

Mgr. S. Nagyová

• Deň otcov v ŠKD

•  Počas týždňa sme spolu s deťmi pripravili malé prekvapenie pre oteckov. Deti popustili uzdu fantázií a kreatívne vytvorili darčeky.

Vych. Martina Bábyová

• Školský výlet Smolenice

Školské výlety znamenajú, že  koniec školského roka sa blíži. Aj my, žiaci 3.A a B triedy, sme si jeden takýto výlet naplánovali. Nebol to len taký obyčajný, ale turistický. Vybrali sme  sa na túru zo Smolenického zámku cez Vlčiareň a potom náučným chodníkom až do obce Smolenice. Začali sme na Smolenickom zámku, kde sme len nakuli na nádvorie, pretože tam bola medzinárodná konferencia. Už vieme, že na Smolenickom zámku sídli Slovenská akadémia vied. Pani učiteľka nám porozprávala zaujímavú povesť o tom ako vznikla obec Smolenice. Najprv sme išli po žltej turistickej značke a potom prešli na modrú. Zastavili sme sa pri kaplnke Panny Márie, kde sme videli na vápencovej skale malé kvaple, ktoré vytvorila voda. Prechádzali sme prekrásnym lesom, videli sme roháča veľkého, zlatoňov, vranu, havranov aj tesára čierneho. Naučili sme sa ako rozoznať dub od buka. V dedine sme sa občerstvili dobrou zmrzlinou a nakúpili si malé suveníry. Zaujímavosťou bola aj obrovská lipa pri kostole, ktorej kmeň občiahlo až deväť detí. Výlet sa vydaril.

Mgr. Zuzana Kuciaková

• Nakŕm a pohladkaj ma

14. jún patril geograficko-biologickej exkurzii našich šiestakov. Obec Lubina v podjavorinskej oblasti na slovensko-moravskom pohraničí nás uchvátila krásnym prostredím. Cieľom našej návštevy bol farmapark Lubina, v ktorom si na úvod žiaci rozprestreli svoje deky, vytiahli dobroty a piknik sa mohol začať. Svoje športové zručnosti si vycibrili pri spoločných loptových hrách. Popri pikniku si užívali nádherné výhľady okolitej prírody. Prehliadka zvierat s odborným výkladom 2 animátorov deti veľmi bavila a možnosť ich kŕmiť a hladkať umocnila ich dobré dojmy z našej exkurzie. Dúfame, že okolie a zvieratká, ktoré mohli žiaci vnímať v ich prirodzenom prostredí, v nich utvrdili lásku k faune a flóre.

Mgr. A. Droppová

• Výlet na ranč

V pondelok  12.6., žiaci 2.A a 2.B triedy v rámci výletu navštívili Ranč na Striebornom jazere, ktorý sa nachádza pred Galantou. Žiaci si prezreli areál vybavený pre výcvik koní, videli ustajnené kone , výbehy s dobytkom aj ťažkú prácu zamestnancov farmy. Očarila ich prechádzka okolo jazera slúžiaceho na rybolov, vyskúšali si orientáciu v bludisku. Atraktívnou bola pre nich vyhliadková veža, ktorá ponúkala krásne výhľady na Galantu. Veža má tri schodištia ale len jedno vedie na vrchol. Dosýta sa vyšantili na detskom lanovom ihrisku, chlapci si samozrejme stihli aj zahrať futbal. Bolo super!                                                                                                     Tr.uč.: Ľ. Holičková, E. Sabová

• Mestská atletická olympiáda

• Vo vynovenom športovom areáli základnej školy Jana Amosa Komenského v Seredi sa dňa 12.6.2023 uskutočnila mestská atletická olympiáda. Olympiády sa zúčastnilo 5 škôl zo Serede a okolia a to ZŠ Juraja Fándlyho v Seredi, Cirkevná ZŠ v Seredi, ZŠ v Šintave, ZŠ v Šoporni a naša základná škola. Športovci súťažili v disciplinách beh na 60 m, beh na 300 m, beh na 800 m dievčatá, beh na 1000 m chlapci, skok do diaľky, vrh guľou, hod kriketovou loptičkou dievčatá a hod granátom chlapci. Našu školu reprezentovali žiaci  6. -9. ročníka, ktorí podali skvelé výkony a podarilo sa im umiesniť v nasledovných disciplínach:

Sofia Sedláková 2. miesto v behu na 60 m a 3. miesto v behu na 300 m

Jasmín Jarašová 1. miesto v behu na 800 m

Emily Žigová 2. miesto v behu na 800 m

Patrik Hrdlovič 3. miesto v behu na 1000 m

Samuel Hodorovič 3. miesto v skoku do diaľky

Alan Marušiak 1. miesto vo vrhu guľou a 2. miesto v hode granátom

Matej Ščevík 2. miesto vo vrhu guľou

Veľká vďaka patrí našim bývalým kolegyniam, ktoré nám pomáhali s rozhodovaním atletických disciplín a s ošetrovaním a to pani učiteľke Mgr. Magdaléne Šimákovej, Mgr. Zuzane Súdinovej, Alene Kiradžievovej a pani zdravotníčke Helene Loveckej. Poďakovanie partí aj našim kolegom a kolegom zúčastnených škôl, ktorí taktiež prispeli aby táto športová udalosť prebehla bez komplikácií.

Mgr. E. Juríček

• Rodinný deň na frajerskej škole

• V piatok sa na našej škole (ZŠ Komenskej v Seredi) uskutočnil 1. Rodinný deň, ktorý bol plný zábavy. Rada rodičov v zastúpení pani Čelárovej, Harakaľovej, Kráľovičovej a Hurtovej v spolupráci s vedením školy a dobrovoľníkmi z rodičov a z pedagógov pripravili popoludnie naplnené súťažami, hudbou, tombolou a dobrou náladou. Pripravených bolo 9 súťaží. Každý súťažiaci dostal za splnenú úlohu jeden poukaz, poukazy deti zbierali do krabíc - každá trieda zvlášť. Odmenu vo výške 100€ získali nasúťaživejšie triedy - 4.B a 7.A. Súťaž o najchutnejší koláčik vyhrala pani Prélovská s Kinder pingui rezom. Porota to nemala ľahké, prihlásilo sa až 34 súťažiacich s koláčikmi. Deti si pochutnávali na hot dogoch, cukrovej vate a popcorne, dospelí zase na chutnej kávičke. Najviac cien do tomboly venovala trieda 3.A, ostatné triedy za ňou však veľmi nezaostávali a prispeli tiež. Spolu sme mali krásnych 101 cien. Výťažok z predaja tomboly v sume 1000€ bude darovaný škole na zariadenie dielní pre naše deti. Týmto chcem poďakovať organizátorom, pomocníkom pri súťažiach, predaji tomboly a občerstvenia, každému kto priniesol niečo do tomboly a vám, ktorí ste sa podujatia zúčastnili a prispeli ste k dobrej nálade. Verím, že sa každému zúčastnenému akcia páčila a odniesli ste si z nej dobré spomienky....

JUDr. Pavlína Hurtová

• Výlet do Piešťan

V piatok 9.6.2023 sa žiaci 7. ročníka zúčastnili výletu do Piešťan. Navštívili sme Balneologické múzeum Imricha Wintera a Pamätnú izbu Ivana Krasku. V obidvoch múzeách sa nám venovali pani sprievodkyne, ktoré nám pútavo priblížili históriu Piešťan a jedného z ich významných obyvateľov. V balneologickom múzeu, ktoré sídli v kúpeľnej dvorane, sme si prezreli expozície archeológie, histórie a etnografie regiónu Piešťan. Zistili sme, že na Slovensku sa našlo veľa zaujímavých predmetov už od staršej doby kamennej, videli sme predmety pochované v bohatých hroboch a niečo sme sa dozvedeli aj o využití minerálnych vôd Piešťan. Mali sme možnosť vojsť do pôvodného starého domu so slamenou strechou a pokochať sa expozíciou krojov a keramiky.

V Pamätnej izbe Ivana Krasku sme sa dozvedeli veľa nových informácií o jeho živote, preštudovali sme si jeho rukopisy a pani sprievodkyňa nám priblížila aj okolnosti, za ktorých napísal svoje dve zbierky poézie. Atmosféru dotváralo prostredie originálneho zariadenia, pôvodného nábytku a predmetov z pozostalosti tohto poeta. Po návštevách múzeí sme sa presunuli do obchodného domu, v ktorom bola skvelá výstava optických ilúzií. Mnohé z nich sme si mohli aj prakticky vyskúšať.
              Ďakujeme našim najobľúbenejším pani učiteľkám za koncoročný výlet.

V. Pál 7.C, M. Kavický 7.B

• EnglishStar

9 žiakov z našej školy zúčastnilo súťaže EnglishStar, aby sa popasovali s úlohami v anglickom jazyku a porovnali svoje vedomosti so svojimi rovesníkmi z celého Slovenska. Výsledky, na ktoré sme netrpezlivo čakali a ktoré k nám cestovali až z Košíc, konečne dorazili a žiaci si prevzali diplomy spolu s vecnými cenami. Úspešnosť našich angličtinárov bola nad 90%, čo je fantastický výsledok!

Mgr. L. Ostrížová

• Medzištátne priateľstvo

• 45 žiakov našej školy si užilo dvojdňový výlet u našich českých susedov. V stredu 7. júna sme v skorých ranných hodinách autobusom vyrazili na cestu a po cca 3 hodinách sme dorazili do cieľa. Malebný Tišnov - brána Vysočiny - nás privítal príjemným počasím a vedenie a žiaci našej partnerskej školy ZŠ Smíškova zasa žiarivými úsmevmi. Na radnici sme sa dozvedeli čo spája partnerské mestá Sereď a Tišnov.

Poobedná prechádzka zakončená návštevou jaskyne pomenovanej po čestnom občanovi Tišnova Aloisovi Královi bola spríjemnená rozhovormi s našimi českými kamarátmi. Večer ukončilo praskanie ohňa pri opekačke a aktivity, ktoré si vo večernej škole pripravili pre nás českí žiaci. Spoločné prenocovanie v telocvični si užili najmä žiaci . Vo štvrtok sme sa zobudili do zamračeného rána, no ani nám to nezobralo chuť užiť si nasledovný deň. Bohatý program zabavil, ale aj poučil našich frajerov z Komenskej. Predsedom tried, ktorí tvoria školský parlament, sa venovali ich tišnovskí kolegovia a vzájomne si vymenili skúsenosti aj prostredníctvom vopred pripravených prezentácií. Žiaci sa rozdelili do tried na vyučovací proces alebo plnili úlohy priamo v meste Tišnov pri ktorých ich sprevádzali českí žiaci.

Po výbornom obede a rozlúčke sme opustili brány školy a taktiež územie mestečka Tišnov. Naše kroky smerovali do Brna, ktoré je od Tišnova vzdialené cca 25km. Odborný sprievodca nám ukázal nádherné zákutia tohto historického centra Juhomoravského kraja. Autobusom sme sa bezpečne dopravili domov v neskorých večerných hodinách s množstvom zážitkov a nových priateľstiev.

Už teraz sa tešíme na september kedy českí žiaci navštívia našu školu.

Mgr. A. Droppová

• Kontakty

• Základná škola Jana Amosa Komenského v Seredi
      • 031 6270151 alebo 031 6270140
      • Komenského 1227/8, 926 01 Sereď 926 01 Sereď Slovakia
      • IČO: 37836706
      • DIČ: 2021618654
      • Dohľad nad ochranou osobných údajov ( v zmysle § 44 zákona č. 18/2018 Z.z a NARIADENIA EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679 )vykonáva v našej spoločnosti ZODPOVEDNÁ OSOBA : p. Bc. Katarína PAVLOVÁ (zo@eurotrading.sk), na ktorú sa môže obrátiť každá dotknutá osoba, ktorej osobné údaje sú spracúvané v našej spoločnosti.
      • PaedDr. Paulína Krivosudská, riaditeľka školy +421 911 332 178, riaditelka@zskomsered.sk
      • Mgr. Karin Ščasná, zástupkyňa pre 1.stupeň +421 904 965 846 zastupkyna1.st@zskomsered.sk
      • Mgr. Michaela Takáčová, zástupkyňa pre 2.stupeň + 911 332 191 zastupkyna2.st@zskomsered.sk
      • Antónia Míková, vedúca školskej jedálne +421 910 332 191 veduca.kuchyne@zskomsered.sk
      • Brigita Halasi, vedúca prevádzkového úseku referentka@zskomsered.sk
      • Ing. Miriam Belková, vedúca ekonomického úseku: ekonomka@zskomsered.sk, Eva Vidová, ekonómka: ekonomka2@zskomsered.sk Mgr. Andrea Zemková, mzdová účtovníčka: pam@zskomsered.sk